Tuesday, March 12, 2013

Suor

M'agrada el fred que fa per aquí. L'aire fa olor de net, el fred a la cara et desperta de bon matí mentre vas cap a la feina i en general no passes calor. Respecte a això últim, depèn molt de què facis. Aquest matí, mirant el termòmetre que hi ha a la finestra  de la cuina, he vist que feia uns -3 ºC. M'ha vingut al cap: avui porta el polar a la motxilla, que si el dus posat suaràs com un pollastre a l'ast. M'estic acostumant a les temperatures del país, com podeu veure. He aconseguit arribar no gaire suat a la feina portant només la samarreta interior de cotó i la jaqueta. Després quan arribo em poso el polar i tothom content.

La cosa és que quan porto deu minuts caminant entro en calor i la gorra i els guants em sobren. I si porto el polar començo a suar a menys que faci un fred intens de -10 o -15 ºC. Potser algú podria arribar a la conclusió que la jaqueta és un pèl massa abrigada. Podria ser. Però també passa que hi ha una gran diferència entre estar-se quiet o passar-se més de mitja hora caminant a bon ritme. Hauria de tenir una jaqueta lleugera per caminar a la feina i la jaqueta que ja tinc per anar a fer fotos tranquil·lament sense por de passar fred per estar-me quiet massa estona. Quins problemes...

Els vianants d'aquesta ciutat respecten els semàfors. Sempre es veu gent esperant per passar un pas de vianants regulat per semàfors. Encara que no vingui cap cotxe! I molts semàfors tenen un polsador per indicar que hi ha vianants que volen passar. I la gent els usa, i s'espera que es posi verd. És francament curiós.

Apa, a reveure!

1 comment:

  1. Com van vestits els teus companys de casa? Com s'ho fan? potser et podrien ajudar.
    Molts records i no cal ni dir que et trobem a faltar.

    ReplyDelete