Wednesday, March 13, 2013

Des de la cuina

Encara em fa una certa impressió estar preparant-me l'esmorzar a la cuina i veure el termòmetre marcar -16 ºC de bon matí. Foto lamentable feta amb el mòbil, que tenia molt clar que l'important era enfocar els arbres, no el termòmetre.


Avui sí que m'he posat la samarreta interior i el polar per anar fins a la feina. I a aquesta temperatura no he suat gaire. Gaire. Definitivament m'haig de buscar una jaqueta més lleugera.

Ah, avui he anat a l'oficina d'immigració i ja tinc permís per residir a Noruega de manera indefinida. Demà toca anar altra vegada a l'oficina d'Hisenda, aviam si d'una vegada em donen el famós número d'identificació. I finalment puc obrir un compte. I cobrar a final de mes. Ja veurem.

Els conductor noruecs respecten molt i molt els passos de vianants. Et veuen venir de lluny i frenen dos o tres metres abans d'arribar al pas de vianants, per deixar-te passar. I no fan sonar el clàxon gairebé mai. Segur que si agafo un cotxe per aquí donaré la nota.

A la feina els del meu equip estan intentant migrar de 'Subversion' cap a 'git' com a sistema de gestió de versions. La veritat és que quan entens la filosofia darrere de 'git', la resta només són detalls. 'Subversion' en comparació és una eina complicadíssima. I per fer revisions del codi abans de passar-lo al repositori oficial, estan mirant de fer servir 'gerrit'. Demà començaré a passar el codi de l'equip a 'git' per poder començar a practicar amb 'gerrit'. Fa bona pinta.

Apa, a reveure!

2 comments:

  1. Està clar que comencen a frenar abans per no endur-se ningú per davant... Deu estar penat!
    Una curiositat que m'ha vingut al cap... Gas natural? Electricitat? Com són les cuines? Què cuinen? Tenen forn? I... mengen bacallà a la llauna? Hehehehe!

    ReplyDelete
  2. En general el que he vist són cuines elèctriques. I diria, però potser m'equivoco, que a Trondheim no gasten gas. Tot és elèctric. I és clar que tenen forn. I de cuina noruega encara no en sé gens. Primer haig d'aprendre noruec.

    ReplyDelete