Sunday, April 21, 2013

Brots verds

No, no va d'economia aquesta entrada. Tampoc de política. No tinc ni els coneixements ni les ganes d'entrar en aquests terrenys pantanosos. I menys en un blog que escric per passar l'estona i per deixar un registre de les meves aventures per Noruega. Parlem de la primavera perquè, definitivament, ha arribat la primavera! Ja no neva, ni tan sols de nit. Arbres i plantes s'apressen a brotar.




En aquest país no hi falta aigua. Tot és cobert de molsa, liquens i fulles podrides.



Els pardals s'amaguen entre els arbusts encara sense fulles. Aquests dos i tres més estaven tenint una enèrgica discussió abans que jo arribés. No vaig arribar a saber quin era l'objecte de la disputa. Normal, són pardals noruecs i encara em queda molt per aprendre de l'idioma.



Per dinar, rellom a la taronja. No m'ha quedat del tot malament. Ja tinc amb què omplir el tupper de demà. Aquí encara li faltava una mica, perquè el forn no acaba d'anar del tot bé. Però és que ja portava hora i mitja i tenia gana. Després d'agafar-ne uns talls per dinar l'he ficat una estona més al forn. Boníssim, igualment.


I per fi una foto sense neu de la casa on visc.


Apa, a reveure!


1 comment:

  1. Quin canvi respecte les fotos que vas fer a primers d'abril! Diferents, però també molt boniques :)

    ReplyDelete