Friday, May 3, 2013

IKEA

Són d'una altra galàxia, els noruecs. Avui he vist que algú havia penjat cartells dient que havia perdut el mòbil (un Samsung Galaxy S2) i que si algú el trobava, que li fes arribar. Acompanyava el text amb una foto del mòbil amb una funda protectora que feia que fos fàcil d'identificar. Us ho imagineu això a Barcelona? No, oi? Si perds el mòbil a Barcelona ja l'has vist prou. És evident que qui el trobi se'l quedarà, oi? Doncs sembla que aquí no. M'hi jugaria un pèsol que l'acabarà recuperant.

Per cert, si algú s'anima a venir aquí a treballar, ARM busca gent. Diferents perfils tècnics, tant aquí a Trondheim com també a Cambridge, UK. Però quines ganes d'anar a viure a Cambridge, podent venir a Trondheim i gaudir d'hiverns de veritat, un entorn natural inigualable i un nivell de vida envejable. Tinc una llista de llocs per cobrir que us puc fer arribar, si us interessa.

Ahir em vaig passar dues o tres hores, ja no recordo, muntant un llit d'IKEA. Sort que m'agrada muntar coses, perquè si no, encara estaria dormint al llit inflable. Que bé que s'hi dorm, en aquest nou llit.

El dia 7 de maig ja es podrà veure el tràiler de la pel·lícula "Ender's Game". La pel·lícula s'estrena el novembre. Aviam si està a l'alçada de llibre. Serà difícil.

Apa, a reveure!

1 comment: