Sunday, May 19, 2013

Estiu!

Unes quantes fotos que he fet pel jardí. En primer lloc, el jardí.


La casa on visc està dividida en quatre parts. Té dues entrades, i a través de cada entrada pots entrar a la planta baixa o al pis de dalt. Crec que a la banda on no visc només hi viu una família, ocupant la part de dalt i de baix. Suposo que deuen ser propietaris de la seva banda de l'edifici. Els propietaris de la banda on visc jo viuen al pis de dalt. Parella jove, agradable. Sense criatures, de moment.
En definitiva, el jardí és compartit entre tres habitatges. I el llit elàstic que s'hi veu dedueixo que pertany als veïns del costat. Quina fal·lera pels llits elàstics. 



Floretes que creixen espontàniament. 


Una garsa i una gralla. Visiten el jardí sempre que hi ha tranquil·litat i no fa massa sol.



Que, per cert, parlant de sol. Fa CALOR. Jo pensant que me n'escapava, venint a Noruega. Al final em veuré obligat a pujar fins a Svalbard. Fa un sol que espetega les pedres. Ha arribat l'estiu. Tothom en calça curta. Tothom prenent el sol als jardins. I jo sense roba d'estiu. Texans llargs, samarretes i camises de màniga llarga... Aviam si arriba el camió de mudances i puc vestir una mica més estiuenc.

D'això, una coseta. Ara a les nits el cel ja no es fa fosc del tot. La claror és permanent. La nit és una llarguíssima posta de sol que acaba amb el sol sortint altra vegada vora les quatre de la matinada.

Ah, avui he fet samfaina. Ara que ve la caloreta ve de gust recordar aromes que em transporten als estius de la meva infància. Llàstima de no tenir una mica de carn arrebossada. Hmmm... La samfaina que m'ha sobrat potser l'aprofitaré per acompanyar una mica de bacallà. Tocarà arriscar-se amb el bacallà congelat del supermercat. Ja us explicaré.

Apa, a reveure!






No comments:

Post a Comment