Sunday, July 28, 2013

Cafè

Fa temps que sospito que vaig néixer dues tasses de cafè sota par. Per això m'adormia a les classes durant l'època universitària. I per això ara funciono amb quatre tasses de cafè diàries. La primera tot esmorzant a casa. Una altra just en arribar a la feina. Una altra durant la reunió diària de les deu. I l'ultima després de dinar, cap allà les dotze. Confesso que m'agrada el cafè. I tenim un bol ple de càpsules Nespresso al costat de la cafetera. M'haig de controlar, perquè sóc bastant sensible a la cafeïna. I si prenc una sola tassa de més em costa molt adormir-me a la nit. És un equilibri delicat, però des que el vaig trobar, aconsegueixo no adormir-me durant el dia i dormir bé durant la nit.

Coses curioses que pots veure a Noruega: l'arc de Sant Martí a dos quarts d'onze de la nit. Posaria la foto, però no té gaire interès excepte per l'hora, que es just quan s'ha post el sol avui.

Apa, a reveure!

No comments:

Post a Comment