Thursday, February 28, 2013

Mudances

Ja m'he mudat a l'habitació. Senzilla i acollidora. Està en una casa una mica apartada del centre, a l'est del campus de la NTNU, la universitat tècnica d'aquí. El barri on està situada la casa està en un petit turonet, un d'aquells  llocs al voltant de Trondheim on hi ha gel perpetu. Com a mínim ho sembla. Mira, veus? Ja neva altra vegada. Per si de cas es fonia massa la neu, reomplim. Demà es podrà caminar gràcies a la neu, però demà passat ja estarà tot trepitjat i s'haurà convertit en gel. Les cames em tremolen només de pensar-ho. És molt i molt cansat, caminar sobre gel. Potser també perquè la manera de caminar canvia, i fas servir músculs que de moment no tinc entrenats.

He passat pel supermercat aviam què podia comprar per sopar. A la secció de carn fresca tenen pit de pollastre. I també pit de pollastre. I algun pit de pollastre pel mig. I de la resta del pollastre què en fan?? T'ho venen ja cuinat. Cuixes i ales ja cuinades. Adéu pollastre rostit. El que sí que sembla que tenen és fruita i verdura fresca. Per fortuna. I patates. I ous. I oli d'oliva. A unes 50 corones crec que l'he pagada, l'ampolla de litre. No gaire bo, tot s'ha de dir. Però la truita de patates és agraïda i sempre surt bona. Encara que se t'enganxi a la paella que has agafat pensant que estaria en bones condicions... Ja quan tinguem pis per tota la família m'encarregaré de tenir estris en bon estat.

I demà començo a treballar. PER FI! Ja se'm feia llarga l'espera aquí a Trondheim. Començar a conèixer gent, relacionar-me amb els nous companys, aprendre coses noves... Trobo a faltar la rutina de la feina.

Avui no penjo fotos perquè no he tingut ocasió de fer-ne. I demà ja veurem, amb la feina i tot. El cap de setmana aprofitaré. Si no neva, és clar.

6 comments:

  1. Molta sort amb la nova feina! Ja explicaràs coses, a veure què tal :-)

    Salut

    ReplyDelete
  2. Per cert, el captcha aquest que tens per als comentaris és dels xungos. Hi ha vegades que em fa dubtar que no sigui jo un robot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo l'he fallat més d'una vegada. Ara només em queda saber fins quan em durarà la bateria interna...

      Delete
  3. Què vagi molt bé el teu primer dia! Petons.

    ReplyDelete
  4. Ja ho deia jo que la tenies molt grossa.

    Molta sort per demà en el teu primer dia de feina.

    Quan tornis pel 3er mòn, primer anirem a trepitjar unes caques de gos i després farem un vermutillo amb el Pastor, que segurament, ja serà pare de 2 nenes trapelles.

    ReplyDelete
  5. Que et vagi molt be la feina, Pau

    ReplyDelete